دانلود رایگان نرم افزار های برتر دنیا

دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

دانلود رایگان نرم افزار های برتر دنیا

دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

(Internet Download Manager (IDM مدیریت دانلود

(Internet Download Manager (IDM مدیریت دانلود

دانلود برنامه رایگان مدیریت دانلود



 Internet Download Manager  یا همان IDM یک نرم‌ افزار مدیریت محتوا است که تنها برای سیستم‌ عامل مایکروسافت ویندوز قابل می باشد. Internet Download Manager ، دانلودها را به چند قطعه تقسیم می‌کند تا عملیات دانلود با سرعت بالاتری انجام شود. IDM با برنامه‌های اینترنت اکسپلورر، اپرا، موزیلا فایرفاکس، گوگل کروم کار می‌کند.

 

 

 IDM می‌تواند فیلم‌هایی که در وبسایت‌ های مختلف مشاهده می‌کنید را دانلود کند. هنگامی که فیلمی از اینترنت پخش می‌شود، به طور خودکار عبارتی را به نام Download this video (دانلود این ویدئو) را در کنار صفحهٔ فیلم یا صدا ظاهر می‌شود که با کلیک بر آن می‌توان فیلم یا صدا را بارگیری کرد.

با برنامه Internet Download Manager میتوانید سرعت دانلود را با سرعت بیشتری افزایش دهد. بر خلاف دیگر دانلود منیجر ها که قبل از شروع به دانلود فایل ها را قطعه قطعه می کنند IDM در هنگام دانلود و بسته به سرعت اینترنت یا سرورها ها را قطعه قطعه کرده و دانلود می کند که این عمل باعث بهبود سرعت دانلود و دریافت فایل خواهد شد از ویژگی های نرم افزار Internet Download Manager می توان به ظاهری ساده، پشتیبانی از اکثر مرور گرهای محبوب، نصب آسان،  قابلیت ادامه یافتن دانلود بعد از قطع اتصال از اینترنت، زمانبندی دانلود ها و چند مورد دیگر اشاره کرد.


دانلود نرم افزار  حجم فایل 7 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.