دانلود رایگان نرم افزار های برتر دنیا

دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

دانلود رایگان نرم افزار های برتر دنیا

دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر و موبایل

دانلود زیرنویس سریال The Witcher ویچر

به تازگی سریال The Witcher یا به زبان فارسی ویچر از شبکه نتفلیکس منتشر شده است و در دسترس کاربران و علاقه مندان به این سریال هیجان انگیز قرار گرفته است. در ادامه برای دانلود زیرنویس فارسی این سریال با ما همراه باشید. 

 

معرفی سریال The Witcher

چند سالی است که سریال های تلویزیونی دور را از فیلم های سینمایی گرفته اند و توانسته اند طرفداران و مخاطبان زیادی پیدا کنند. در گذشته معمولا شاهد سریال هایی با بودجه ساخت پایین بودیم و معمولا سرمایه گذاران به دلیل نبود طرفدار این ریسک را نمی کردند و ما شاهخد سریال هایی با کیفیت پایین بودیم. اما اکنون فرق کرده و هر ساله شاهد انتشار و پخش سریال های زیادی در ژانر های مختلف هستیم. حال نیز به تازگی یکی از سریال های پرخرج سینما و تلویزیون منتشر شده است. سریال The Witcher (ویچر) که طرفداران دنیای بازی های کامپیوتری با آن آشنایی کامل دارند. این سریال اکنون منتشر شده و زیرنویس سریال نیز در سایت های معتبر قرار گرفته است. سریال ویچر محصولی از شبکه CBS است و در تاریخ 20 سپتامبر 2019 قسمت اول آن از این شبکه منتشر شده است. 

سریال ویچر در ژانر اکشن، درام و ماجراجویی است و توسط لورن اشمیت (Lauren Schmidt) کارگردانی شده است. در این سریال بازیگران مطرحی چون هنری کاویل (Henry Cavill) و فریا آلن (Freya Allan) ایفای نقش داشته اند. فصل اول این سریال در 8 اپیزود ساخته شده و هر اپیزود نیز زمانی 60 دقیقه ای داردداستان این سریال که بر گرفته از سری رمان های ویچر به نویسندگی آندره سبکوفسکی و بازی معروف The Witcher ساخته شده است و درباره یک شکارچی هیولا به نام گرالت از ریویا است که تلاش می کند تا جایگاهش را در دنیایی که موجودات شیطان صفت از انسان ها قویتر هستند را پیدا کند...

 

دانلود زیرنویس سریال The Witcher

همانطور که اشاره شد تمامی قسمت های سریال ویچر منتشر شده است و با تمامی کیفیت ها در دسترس قرار گرفته است. اگر از علاقه مندان این سریال هستید برای دانلود زیرنویس آن می توانید به سایت بلکس ساب بروید و تمام نسخه های آن را دانلود کنید. در سایت blaxsub آرشیوی بزرگ از تمامی زیرنویس ها قرار گرفته است و شما با رفتن در این سایت از رفتن به دیگر سایت های دانلود زیرنویس بی نیاز می شوید. بجز زیرنویس سریال شما می توانید زیرنویس فیلم جدید را نیز به راحتی دانلود کنید.

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام علی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.